Nie dla podcinania lotek
Nie dla ręcznego karmienia mniejszych papug
Nie dla smyczy i szelek dla papug
Nie dla rozmnażania papug z zoologów
Nie dla łączenia papug różnych gatunków w pary
Nie dla wysyłania papug pocztą


niedziela, 15 lipca 2012

Forum o papugach.

Polecam stosunkowo nowe forum o papugach. Założycielem jego jest Kamilfidos.
Na razie jest mało użytkowników, dlatego zachęcam wszystkich miłośników papug do zarejestrowania się. Ważne, żeby się na forum udzielać. Na każde zadane przez Was pytanie ktoś z pewnością opowie. Zachęcam szczególnie młode osoby do rejestrowania się, ponieważ nie zostaniecie na tym forum potraktowani jak dzieci, gdyż większość użytkowników jest w zbliżonym wieku (poniżej pełnoletności).
Kliknij w poniższy baner i dołącz do miłośników papug :).

8 komentarzy:

  1. Siema mam takie pytanko czy papuga aleksandretta obrożna może mieszkać w mieszkaniu czy w domu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w mieszkaniu, oczywiście pod warunkiem, że masz wyrozumiałych sąsiadów.

      Usuń
  2. Witam mam papuge Nimfe dostałam ja od siostry nie mam zadnych papierow na nia by zabrac ja do De co w tym przypadku mozna zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  3. w zeszłym roku moja paranimf zadeptywała swe młode jaki robiłem bła dziadek..

    OdpowiedzUsuń
  4. hej .. mam taki problem ,mam dwie papugi nimfy ,samiec i samica .. Samiec ma ladne piorka dlugie na dole kolo odbytu a samiczka wlasnie ma zniszczone strasznie i strasznie smierdzi od niej ..Myslalam ze to normalne ale pytalam innych i mowili zebym sie zglosila tu do was :) pomozcie prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast pytać se na forach internetowych,lepiej iść z papugom do weterynarza ;)

      Usuń
  5. Mam pytanko bo moja Nimfs często podczas głaskania zaczyna mnie podziobywać, rozkłada skrzydła i nimi macha. Zastanawiam się czy się czasem nie podnieca i bardzo dziwnie się z tym czuje. To 1,5 roczny samczyk i bliscy jesteśmy sobie od niedawna. Przyniosłam drugiego samczyka który ma 6 miesięcy i jesteśmy nierozłączni, jemy razem, uwielbia gdy go głaszcze, siedzi mi na ramieniu tylko raz próbował mnie karmić i od razu go zdystanoswałam. Jednak zachowania pierwszej papugi totalnie nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam takie pytanie w jakich miesiącach papugi nimfy przystępują do lęgów , moja samiczka jak nie miała samca to we wrześniu składała puste jajka teraz ma samca już 4 miesiące i doskonale się dogadują

    OdpowiedzUsuń